فاز صدا

دانلود آهنگ جدید

فاز صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید گامنو به نام افتخار ایران

دانلود آهنگ جدید گامنو به نام افتخار ایران در فاز موزیک

Download New Music Gamno – Eftekhare Iran

لینک دانلود 

دانلود آهنگ جدید علی ستوده بنام جمعه های انتظار

دانلود آهنگ جدید علی ستوده بنام جمعه های انتظار 


Download New Music Ali Sotoodeh – Jomehaye Entezar


آهنگ کدوم راهو باید بشینم بیای کدوم جمعه رو آب و جارو کنم


توو دریای دلتنگیات گم شدم کجا رو به سمتت پارو کنم - فاز موزیک



متن آهنگ جمعه های انتظار علی ستوده


کدوم ر�

متن آهنگ چه کردی امین بانی

دانلود آهنگ تو با قلب ویرانه من چه کردی امین بانی

Amin Bani – Che kardi

همراه با متن آهنگ چه کردی امین بانی

متن آهنگ چه کردی امین بانی

“تو” با قلب ویرانه من چه کردی؟
ببین عشق دیوانه من چه کردی

در ابریشم عادت آسوده بودم…
تو با “بال” پروانه ی من چه کردی؟

ننوشیده از جام چشم تو مستم…
خمار است میخانه ی من…چه کردی؟

مگر لایق تکیه دادن نبودم؟
تو با حسرت شانه ی من چه کردی؟

مرا خسته کردی و خود خسته رفتی…
سفر کرده ، باخانه ی من چه کردی؟

جهان من از گریه ات خیس باران…
تو با سقف کاشانه ی من چه کردی؟

شاعر : دکتر افشین یداللهی

اهنگ چه کردی امین بانی

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی به نام چه دردی

دانلود آهنگ چه دردی محمدرضا هدایتی

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی به نام چه دردی

Download New Song By  Mohammadreza Hedayati Che Dardi

دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی چه دردی

متن آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام چه دردی :

نه رویای دوری نه آغوش سردی
نه حتی سلامی نه عشقی نه دردی
نه چشمی به راهی تو این بی پناهی
نه دودی نه عودی نه خاکی نه دردی
دلا خسته میشن تو وقتی نباشی
درا بسته میشن اگه برنگردی
کجا رفتم از خود که پیشم نموندی
کجا موندم از تو که یادم نکردی
کجا رفتم از خود که پیشم نموندی
کجا موندم از تو که یادم نکردی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام چه دردی
♫♫♫♫♫♫

نزار از نسیم تو خالی شه دنیام
که عادت کنه برگ میخک به زردی
تو پنهونی از چشم عالم ولی من
چه بسیار دیدم صبایی و مردی
نمیخوام که مرحم رو زخمم بزاری
تو را دوست دارم
چه دردی چه دردی
تو را دوست دارم
چه دردی چه دردی
نه رویای دوری نه آغوش سردی
نه حتی سلامی نه عشقی نه دردی

دانلود آهنگ چه دردی محمدرضا هدایتی