فاز صدا

دانلود آهنگ جدید

فاز صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام خاص بودیم

دانلود آهنگ من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم از مسعود صادقلو

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام خاص بودیم
Danlod AHang Jadid  Masoud Sadeghloo – man ke pashimoonam to ro nemidoonam


 ♩♬♫♪من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم ♩♬♫♪

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام عاشق منم

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام عاشق منم


Danlod Ahang Jadid Majid Kharatha – Ashegh Manam


دانلود آهنگ مجید خراطها عاشق منم-مرسی موزیک


 

متن آهنگ عاشق منم مجید خراطها


عاشق منم که مونده عطر تو روی تنم هنوز به آب و آتیش میزنم کنار تو بمونم


دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار بازی دادی

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار بازی دادی

Danlod Ahang Jadid Mohammadreza Golzar – Bazi Dadi

متن آهنگ بازی دادی محمدرضا گلزار

دیگه تمومه هرچی بهم گفتی دروغه اون که عاشق باشه هیچوقت از پیش عشقش نمیره
برو دیگه نده منو عذابم ما دیگه نمیمونیم برا هم تو خراب کردی همه رویایی رو که واسه تو ذهنم ساختم آره نامرد
چرا بازی دادی قلب منو دارم دیوونه میشم تو نرو گفتی همیشه من کنارتم ولی رفتی واسه همیشه تو
چرا بازی دادی قلب منو دارم دیوونه میشم تو نرو گفتی همیشه من کنارتم ولی رفتی واسه همیشه تو

دانلود آهنگ محمدرضا گلزار بازی دادی با لینک مستقیم

آروم نمیگیره این قلبم آسون دادیم همو ما از دست داغون شدم من از بس برو برنگرد
برو دیگه نده منو عذابم ما دیگه نمیمونیم برا هم تو خراب کردی همه رویایی رو که واسه تو ذهنم ساختم آره نامرد
چرا بازی دادی قلب منو دارم دیوونه میشم تو نرو گفتی همیشه من کنارتم ولی رفتی واسه همیشه تو


چرا بازی دادی قلب منو دارم دیوونه میشم تو نرو گفتی همیشه من کنارتم ولی رفتی واسه همیشه تو

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام شیک

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام شیک

Danlod Ahang Jadid Yousef Zamani – Shik

دانلود آهنگ عاشقونه عاشقونه خیلی شیک و بی بهونه یوسف زمانی

دانلود آهنگ یوسف زمانی شیک

متن آهنگ شیک یوسف زمانی

آهای همه ی قرارم کیو جز تو دارم تو اومدی تو زندگیم شدی دار و ندارم
غمم نیست دیگه با تو نه هیشکی دیگه جاتو نه نمیگیره تو قلبم
دردونه قلبم با تو با تو من غرق حال خوبم دوست دارم آهای عزیزتر از جونم
میلرزه دلم تا اینکه میام بگم من همونم که یک دل نه صد دل عاشقتم
عاشقونه عاشقونه خیلی شیک و بی بهونه حاضری دلتو بدی به دل یه آدم دیوونه
مثل من من که برات مردم دم خودم گرم که زدم دلتو بردم
عاشقونه عاشقونه خیلی شیک و بی بهونه حاضری دلتو بدی به دل یه آدم دیوونه
مثل من من که برات مردم دم خودم گرم که زدم دلتو بردم

*****

****دانلود فول آلبوم یوسف زمانی ****

دانلود آهنگ یوسف زمانی شیک

دانلود آهنگ یه رفتار خاص روی عشقش داره

دانلود آهنگ یه رفتار خاص روی عشقش داره 


دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام دو تا ستاره


Danlod Ahang Macan Band – 2 Ta Setareh



متن آهنگ دو تا ستاره ماکان بند

وقتی چش چشتو میبینه میشینه بهم میگه همونی که میخوای اینه کنارت قانون زندگیم اینه

عاشق ترین آدمی باشم که روی زمینه …

یه لبخند بده میخوایم اینقد جیغ بزنیم تا که برق بره همیشه با همیم اما وقتشه خنده

از پیشت نمیرم شرمنده …

یه رفتار خاص روی عشقش داره دوتا ستاره جای چشمش داره

انقد میفهمه که استثنائه نمیذاره غصه ها بکنن هی سو استفاده

یه رفتار خاص روی عشقش داره …


دانلود آهنگ جدید ماکان بند 2 تا ستاره با لینک مستقیم

وقتی تو هستی میتونم بگیرم با تو صد بار تصمیم که همه چی خوب بمونه

و هی میشه تضمین منم عاشق اینم که کنارت هرکی بخواد یه لحظه منو تنها ببینه

این میشه چه کار سختی …

آخ که بهم میدی چه خیال تختی اینو میدونم من میخوان بخونم نه

حالا که اینجایی بیا بخونیم بلندتر …

یه رفتار خاص روی عشقش داره دوتا ستاره جای چشمش داره

انقد میفهمه که استثنائه نمیذاره غصه ها بکنن هی سو استفاده

یه رفتار خاص روی عشقش داره …